NAT + IPTABLES

Witam. Czy może ktoś podesłać mi link do prostego opisu jak udostępnić DSLA. Sytuacja wygląda tak, że mam zainstalowanego debiana 3.1. W środku 2 karty sieciowe eth0 i eth1. Eth0 skonfigurowane komendą ifconfig i mam połączenie z netem - pingi idą. Wpisane adresy dns w resolv.conf. Ściągnięte iptables i  skonfigurowany interfejs sieciowy eth1 na adres ip 192.168.1.1 i teraz wiem, że mam:
  • włączyić fowarding pakietów,
  • ustawić routing
  • zrobić translację adresów
Pytanie moje brzmi jak to zrobić z wykorzystaniem iptables, żeby komputery podpięte pod switsch i dalej w interfejs eth1 miały net. Proszę o link step by step dla początkujacych lub może to jest w stanie ktoś szybko napisać.