Drukowanie z wine

Witam ponownie

Postanowiłem dokonać  rozliczenia podatku za 2005. Zachęcony opisem jednego z
programów (http://download2.ips-infor.com.pl/pliki/pity2005ngsetup_max.exe)
zinstalowałem go pod Wine. Rzeczywiście sam program chodzi ale wydrukować nic
sie nie daje)

Doszedłem sam na podstawie analizy logów  wine że winą za taki stan rzeczy
obarczone jest polecenie lpr poprzez które wine usiłuje drukować. Mam
drukarkę USB HP PSC1510. Zainstalowałem ją poprzez kreatory z kcontrol i
pracuje jak do tej pory bezblednie - nawet skaner. Samo wine widzi te
drukarkę. Zapisy w rejestrach wine wydaja się być prawidłowe.

Drukarka widziana jest w całym systemie jako PSC1510 ale polecenie
lpr -PPSC1510 cos
zawsze daje komunikat nieznana drukarka. Co ciekawe
lp -d 'PSC1510' drukuje bez problemów.

Jak to zainstalować żeby podsystem lpr działał dobrze ?