Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

eNgine napisał.
> Witam,
> czy ktoś z Łodzianinów planował już wyjazd do Gdańska na spotkanie, o
> którym wspominał Krzysztof ?
> Czy ktoś ewentualnie jechał by samochodem i czy można by się zabrać razem ?
Witam.
No nareszcie tu widze zainteresowanie moja propozycja. Bardzo dobrze. :)
Niedawno zaproponowalem Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004 juz
na
poczatku lipca. Czy bedzie wiecej chetnycch? Niech chetni sie tu odezwa
na listach
linuxowych, zeby nam udalo sie zebrac jak najwieksza grupe i zeby nam w
towarzystwie
bylo przyjemniej. Dla przypomnienia pod http://www.pg.gda.pl/osiedle
znajduje sie letnia oferta gdanskich Domow studenckich. Wczesniej
proponuje, zebyscie telefonicznie upewniali sie co do cen i dokonali
rezerwacji.
Dla zmotoryzowanych obok Domow studeckich znajduja sie parkingi
strzezony i
niestrzezony. Niedawno btla w radiu PR 1 (na Warszawie) audycja
informujaca
o nowych tanszych biletach kolejowych, grupowe, weekendowe i na
podroz w obie strony. Tu jednak o wiecej wiadomosci i tym pytac w
kasach.
Co prawda podali witryne pod http://www.pr.pkp.pl Jednak tu jak i
pod http://www.pkp.pl niczego ciekawego o nowych ulgach nie znalazlem.
Chyba, ze w miedzyczasie cos pozmieniali. Wiec zapraszam na Pierwsze i
kolejne Minispotkania Linuxowe Gdansk-2004. :) Jezeli nam sie uda i
w tym samym czasie beda Spotkania TLUG-u bedziemy mogli do nich
dolaczac.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0