Re[2]: Witam. Znowu neo :(

Wednesday, September 29, 2004, 7:42:27 PM, napisałeś:

> a tak nawiasem co cie "trzyma" przy woodym ?
 nic :), nie miałem netu pod linuksem, więc używałem go tylko jako
 platforma do programowania, bo wszystko jest pod ręką. Czasami jakąś
 grę sobie włączyłem i to wszystko... teraz jak już mam to neo to
 chciałbym zaaktualizować to do jak najnowszej, stabilnej wersji.
 W sumie to mam takiego dziwnego woodego, bo jakiś czas temu chciałem
 mieć nowsze programy i zrobiłem mu masowy up do sarga/sida - nie
 pamiętam już :), ale chyba sarge. Woodego mam jeszcze z czasów płytek
 z nim w L+ :D

Łukasz Milewski        (milewski7@wp.pl)
["Badanie dna oka podobno rozjaśnia umysł, ale ja tam nie wiem."]