Re: Witam. Znowu neo :(

Dnia Tue, Sep 28, 2004 at 08:43:21PM +0200, luke napisał(a):

> 1 pytanie - mi routing kojarzy się z sieciami, a ja sieci nie mam (mój
> komp jest podłączony bezpośrednio do neo), więc czy te zabiegi są
> potrzebne ??
Kilka listów wcześniej ktoś zasugerował brak właściwego trasowania. W
odpowiedzi padło pytanie, jak je ustawić. Pisząc o routingu odpowiadałem
właśnie na to pytanie. Możliwe, że 'ktoś' się pomylił i zgodnie z tym, co
zostało z kolei napisane przez inną osobę, nie jest to potrzebne. Myślę
jednak, że w tym kontekście jest nieszkodliwe.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID:  wojtek_germ@uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505