Re: Urzadzenie archiwizujace

Tomasz Bieliński napisał.
> U mnie archiwizację serwerów robię na dyski 200GB (IDE), które są
> zamontowane w oddzielnym, przeznaczonym na wykonywanie archiwizacji,
> serwerze. Takie rozwiązanie jest dość wygodne i tanie. Samą archiwizację
> robię tarem z zipową kompresją i puszczam to w locie na wspomniany serwer
> archiwizacyjny przez ssh. Napisałem sobie do tego celu skrypt bashowy
> podpięty pod crona, który w tej chwili działa tak, że archiwizacja odbywa
> się raz na tydzień (w weekendy) - w tym raz w miesiącu wykonywana jest pełna
> archiwizacja serwera a pozostałe trzy razy przyrostowe.
Witam.
To wlasnie wyglada na dobre rozwiazanie gdzie dysk jest podlaczony
pod oddzielny komputer i co najwazniejsze zasilany z oddzielnego
zasilacza
co niemalze do zera minimalizuje jednoczesna awarie obydwu dyskow.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0