the port was disconnected by the remote computer

Jeden z kompów na win98 korzysta z programu bankowego,aby połączyć się z bankiem przez vpn.Aby możliwe było jego działanie wpisałem 2 regułki:
iptables -A INPUT -p tcp --dport 1723 -m state --state NEW -j ACCEPT
iptables -A INPUT -p tcp --dport 47 -m state --state NEW -j ACCEPT

i poszło.niestety po godzinie lub dwóch otrzymuję w windzie komunikat:

the port was disconnected by the remote computer

i tak cały czas.pomaga tylko reboot,wszystko działa i znowu wywala sie po jakimś czasie.
przeszukałem wszystko w sieci co sie dało,ale nie znalazłem odpowiedzi.POMOCY!!