Re: konfiguracja LILO

Witaj jechane,

W Twoim liście datowanym 19 września 2004 (13:28:42) można przeczytać:

j> czesc, mam 2 pytania:
j>
j> 1 jak ustawić w LILO aby przy wyborze Debiana automatycznie
j> wyskakiwala linijaka "linux video=vga16:off" a nie "linux" ?
j> Dopisanie "video=vga16:off" potrzebne jest mi do
j> prawidlowego wyswietlania.

dopisać do /etc/lilo.conf linię:
append="video=vga16:off"
i oczywiście uruchomić lilo aby wczytać konfigurację ;-)

j>
j> 2 w jaki sposob ukryc LILO tak aby przy ladowaniu systemu nie
j> pojawialo sie, czyli odpowiednia kombinacja klawiszy spowoduje
j> ukazanie sie panelu.
j>

Tego nie wiem, ale jak coś sobie przypomnę, to napiszę. Przypuszczam,
że wystarczy zakomentować linię zawierającą tekst boot-menu lub
boot-text (piszę teraz z pamięci).

j> dzieki

--
Pozdrowienia,