Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

Dnia Thu, 9 Sep 2004 17:44:46 +0200
Marcin Landowski <qliver@fahrenheit.qs.pl> napisał:

> To jest dość przedziwna karta - zintegrowana z płytą główną.
> Są do niej sterowniki dla jajeczka od potato poczynając.
> Nie mam pojęcia, dlaczego jest z nią tyle kłopotów.
> A może to tylko ja mam kłopoty? ;-)

no ja miałem identyczny problem z CMI8330 zintegrowane na płycie (od 1995 roku)
i stery były nawet na debianie 2.0 :) Alsa rozwiązuje wszystko.

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb