samba winxp home

Witam mam pytanie, ponieważ w jednej sieci mam
Taki problem, userzy logują się do windowsa i
Jak wchodza na serwer to im się pojawia katalog wspolny i ich katalog,
A z jednym kompem na którym jest Windows xp home editiom (nie wiem czy to
Ma jakis zwiazek) mam taki problem, ze komp po zalogowaniu się do windowsow
Może wchodzic na serwer, a po paru godzinach on jedyny ma problem z wejściem
Na serwer, problem znika po prze restartowaniu samby.
Jakby ktoś miał jakiś pomysł co to może być proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Adam.