Re: GeForce FX 5200 uruchamianie gdm

On Sat, 04 Sep 2004 16:22:26 +0200
Tomasz Jakubowicz <kajub@onet.pl> wrote:

> Posiadam kartę GeForce FX 5200, pracuję na sterownikach nvidii:
> 1.0.6111-1, kernel 2.6.7
> Uruchomienie gdm ( X'ów ) powoduje błąd xserwera. Jest to objaw
> losowy, tzn. raz się udaje a innym razem nie.
> Błędne uruchomienie xserwera najczęściej kończy się zatrzymaniem
> całego systemu, czasami udaje się go zrestartować za pomocą
> Ctrl+Alt+Del.

Jakiego sterownika agp używasz (agpgart z jądra czy nvidii)? U mnie X'y
chodziły bardzo niestabilnie na sterowniku agpgart z kernela (dla
chipsetu i875). Wszystko zaczęło dobrze działać dopiero na sterownikach
Nvidii (bo też mają wbodowany sterownik do agp, poza obslugą samej
karty graficznej). Kartę mam taką samą.

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |