Problem z serwerem pppd

Witam

Mam mały problem z serwerem wdzwanianym działającym na pppd. Wysztko działa
poprawnie (tzn. działa dostęp do internetu, proxy, ssh, itp.) oprócz
windowsowego otoczenia sieciowego. W ogóle nie da się zarówno wyświetlić
listy przyłączonych komputerów jak i bezpośrednio wywołać dany host.
Wszystkie adresy IP na serwerze pppd są z tej samej podsieci a serwer pppd
odpalony jest na osobnym dedykowanym do tego celu komputerze. Adresy
poustawiałem tak, że na sieciówce ustawiony jest 192.168.1.10, na dialinach
po stronie wewnętrznej 192.168.1.11 po zewnętrznej 192.168.1.21 i tak dalej.
Może ktoś już miał podobny problem.

Pozdrawiam
Tomasz Bieliński