Re: przygotowanie partycji

On Sun, 16 May 2004 22:31:59 +0200
Tomek Piękoś <tomekpiekos@poczta.onet.pl> wrote:

> 1. jeśli nie zrobiłeś: mkfs.ext3 /dev/hdd5 (lub mkfs.ext2 /dev/hdd5) w
> zależności od tego jakiego systemu plików używasz
> 2. j/w dla /dev/hdd6
> 3. montujesz partycje (
> np
> mkdir /mnt/hdd5
> mount -t ext3 /dev/hdd5 /mnt/hdd5
> 4. kopiujesz wszystkie dane:
> cp -a /usr/* /mnt/hdd5
> 5. teraz nie wiem czy nie szerzę tu jakichś herezji, ale spróbuję:
> usuwasz zawartość katalogu /usr
> rm -rf /usr/*
> 6. odmontowujesz partycje
> [...]

Mialem dokladnie taki sam problem i u mnie zadzialalo. mialem dysk 850 i zrobilo sie malo po jakims czasie. Wiec jako usr podmontowalem dysk 2 Gb.
TYlko jedno radze zrobic.
Mianowicie, dobrze jest miec swapfile'a na jakims oddzielnym dysku fizycznym bo przy takich starych dyskach (po 64 albo 128 kejczu) to sie moze troche przy wiekszych odczytach przycinac, w kazdym razie ja tak musialem zrobic bo mi nawet webmin wolno chodzil (mmx 200 + 32mega ramu)