Lista/Ecartis

Pozdrawiam serdecznie,

 na początek się przywitam, bo jestem tutaj pierwszy raz... Debianem
 bawię się hobbystycznie od około roku i walczę z elementami
 serwerowymi. Mam nadzieję, że mi pomożecie.

 Z przeglądu nazwisk osób na liście wnioskuję, że część z Was mnie na
 pewno zna, więc nie jesteśmy sobie tak całkiem obcy. :-)

 Ale do rzeczy:

 Mam na Debianie odpalonego Listara. Niestety kopie on polskie znaki w
 tematach. W treści oraz pozostałych elementach nagłówka dochodzą, a w
 temacie kaszani.

Dochodzi coś takiego:

Subject: ˙SO-8859-2?B?seq25ry/s/Pxocqmxqyvo9PR?

podczas, gdy prawidłowa postać ma być mniej więcej taka

To: =?ISO-8859-2?B?UHJ6ZW15c7NhdyBBZGFtIKZtaWVqZWs=?=

Tak więc zjada początek tytułu...

Na grupie newsowej *.mta doradzili mi instalację nowszej wersji --
Ecartis. Niestety ta wogóle nie działa i generuje takie coś w logach:

przemyslaw.smiejek@elprosys.com.pl H=s3.zabrze.net.pl
(tristan.gdanska) [213.227.67.131] U=tristan P=asmtp
A=fixed_login:tristan S=892
id=1911104421.20020316075633@elprosys.com.pl
2002-03-16 09:23:51 16m9Tj-00007D-00 == |/usr/lib/ecartis/ecartis -s
badziewie <badziewie@dyskusje.b7.pl> T=address_pipe defer (0): Child
process of address_pipe transport returned 75 (could mean temporary
error) from command: /usr/lib/ecartis/ecartis

Czy znacie rozwiązanie na jedno albo drugie? Dodam, że na AGH chodzi
taki listarek (ale nie z Eximem) i zarówno listar nie ma problemów z
tymi tytułami, jak i Ecartis działa bez problemu. Czyżby coś z eximem
się gryzło? Czy ktoś z Was ma z tym doświadczenia?

--
 pozdrowienia i ukłony, śle sługa uniżony
 Przemysław Adam Śmiejek

 ,,Nie od razu Kraków zbudowano, bo Polacy rozkradali budulec.''