Re: debian-greek-community

On Thu, 9 Aug 2012 23:38:30 +0300
John Tsiombikas <nuclear@member.fsf.org> wrote:
> Giati aytes oi dianomes (kai kyrios to ubuntu) exoun pollous xristes
> pou einai neofertoi kai nomizoun oti exei kapoia simasia poia dianomi
> xrisimopoieis, kai anagoun ton eayto tous se epipedo opadon tou paok.

Κοίτα έχω πάει σε 3 UDS/Linaro events -στην ουσία εγώ πήγαινα για το
Linaro part- και αυτό που αποκόμισα από τους Ubuntάδες είναι εντελώς
αντίθετο από αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι. Είναι πολύ normal
άτομα, focused σε αυτό που κάνουν και πολλοί από αυτούς είναι ήδη και
Debian developers. Συν το γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός developers
είχε δοριστεί στο Linaro -το Linaro δεν είναι εταιρεία, είναι
consortium NPO στο οποίο οι εταιρείες-μέλη "δανείζουν" τους engineers
τους με σκοπό το arm development. Και η Canonical είχε τους
περισσότερους από τους "δανειζόμενους" engineers.

> Den exo katalabei pou einai to kako me to na eironeftoume kapoion pou
> ekane toso aparadekta posts se mia lista. Den tou kratame kakia, oute
> tha pame na ton plakosoume sto ksylo, apla kanoume plaka...

Μια φορά δεν πειράζει. Συνέχεια καταντάει λίγο βαρετό. Και δεν ήταν
τόσο απαράδεκτα posts. Βέβαια ίσως παραέχω συνηθίσει τα html top posts
-σχεδόν σε όλες τις εταιρείες με τις οποίες έχω συνεργαστεί
χρησιμοποιούν gmail το οποίο στην ουσία προάγει τα html top posts. Αλλά
αυτό είναι άλλο θέμα.