Re: Automatisches Recovery mit Paketliste und Config-Dateien

Hi @ All, genau so ein Skript hab ich mal auf freshmeat.net gesehen. Ich hab es zwar noch nicht ausprobiert, es sollte aber klappen. http://freshmeat.net/projects/clone-debian/
Hier die Beschreibug:
clone-debian is a Bash shell script to clone the package state of a Debian system. In other words, it replicates the list of currently installed packages from one system to another system. It is fairly simple, but serves it's purpose well. MfG Markus Schaub schreibt: