Re: Mozilla producten en Debian

On Fri, Aug 14, 2009 at 07:47:57PM +0200, Frans Pop wrote:
> (S.v.p. geen CCs sturen voor Debian lijst mails [1].)
>
> On Friday 14 August 2009, Paul van der Vlis wrote:
..

> Kan. Enige wat daarvoor nodig is, is een vrijwilliger. Binnen Debian kan
> je dat soort zaken niet "eisen" van de pakketbeheerder of het project.
> Het moet komen van mensen die er belang bij hebben. Jij dus?

Is hiervoor "pinning" niet uitgevonden?
http://wiki.debian.org/AptPinning

Als je stable gebruikt en enkele pakketten uit teting of unstable dan
haal je die toch gewoon op inclusief dependencies?

Nu moet ik zeggen dat ik zelf op de desktop graag een recente versie
gebruik en dat ik stable en oldstable hoofdzakelijk gebruik voor een
servertje.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver