ingen initrd.img

Hej

Jeg har problemmer med at bruge min nykompilet kernel. Når jeg er færdig med at kompile (som i debian-guiden), og har installeret min deb-fil melder Lilo fejl at "initrd.img" mangler. Og hvis jeg prøver at boote op på mit nye kernel, kommer der Kernel-panic.

Jeg har søgt lidt omkring og troede at jeg kunne løse det med "dpkg-reconfigure kernel-image-<version>" http://lists.debian.org/debian-boot/2004/03/msg03889.html, men dette giver kun en ny initrd.img på den kernel der kører. Dette er generelt for de fleste guides jeg har fundet..

Alt i alt har jeg prøvet andre ting og Lilo har også meldt fejl på manglende "/vmlinuz", men det link orettede jeg selv og så var jeg tilbage ved initrd-problemet.
Jeg har også prøvet at bruge Grub forat se om det var en Lilo-ting, men dette er det samme.

/Lars