Re: Patch af 2.6.10

On Sat, 9 Apr 2005 14:20:29 +0200, Lars wrote:

> Jeg kan ikke patche noget som helst på den maskine, har prøvet ander
> patches. Findes der ikke en anden måde at patche på?

Hvis din maskine fuldstændigt fryser og du intet kan skrive eller gøre
når du kører en kommando som ovenstående, så er der noget galt med
den - måske defekt hardware eller lignende.

Holder den også op med at tænde lys i caps-lock når du trykker på den
og svarer den heller ikke på netværket længere?

Har du checket logfilerne (syslog, messages) for at se om der kommer
noget der?

Har du kørt memcheck86 på den (i lang tid)?

Det eneste patch-kommandoen gør er at læse og skrive til almindelige
filer. Det bør ikke kunne få din maskine til at gå ned.

  Mvh.

--
 "All else being equal, the greater the demand for a          Adam Sjøgren
  product, the more money it makes for you. And that's   asjo@koldfront.dk