Re: Ekstrem langsom computer

Det var da en sjov historie. Altså, ikke fordi jeg morer mig, men -- finurlig.
Kunne du sende outputtet af:

`lsmod'
`dmesg'
`tail -n 100 /var/log/messages'

-- Efter du eventuelt stryger private oplysninger outputtet.

Jeg tør ikke garantere om der er noget at finde, men -- vi kan jo kigge på
det, og se om der er noget du har overset. :)

Med venlig hilsen, Anders Breindahl.