Re: Hostname domæne...

Hej Jens,

Dit spoergsmaal er stadig ikke ret fyldigt, men saadan som jeg fortolker
det, vil du vide hvordan du opsaetter net domaene, det goer du ved at
lade en DNS server administrere det, et eksempel er den udemaerkede NS
server, bind. Det naeste Spoergsmaal ang. hostname, er heller ikke
saerlig fyldig, saadan som jeg fortolker det, har du nu noget der hedder
et eller andet, der slutter med din udbyders domaene navn, evt. bare din
IP adresse, er du selv administrator for din IP range, kan dette ogsaa
ordnes med bind, ellers skal du henvende dig til din udbyder.

-Mads