kernel 2.6, devfs, ingen xterm

En større revolution på min bærbare har nu resulteret i kerne 2.6 med
preemption, alsa og devfs. Dette er stort set vildt najs.

Det tog et par dage at få op og køre, og nu manger kun en (eller to måske)
ting. Jeg kan ikke åbne konsole eller xterm, ikke engang som root. Som bruger
får jeg en forfærdelig masse diskaktivitet som til sidst resulterer i at
konsole meddeler at det ikke var muligt at åbne en terminal. Som root blinker
konsole blot og lukker igen med det samme.

Under boot får jeg en masse modprobe fejl fra en masse ttyer. Jeg mener disse
stammer fra devfsd i /etc/rcS.d/
Da filsystemet er readonly på dette tidspunkt har jeg ingen log af det.

Så hvad mon der er galt?

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.3 on Debian GNU/Linux