Re: He rebut aquest correu: lists.debian.org has received bounces from you

El Dijous, 14 de novembre de 2013, a les 16:04:17, Sergio Oller va escriure:
> [...]
>
> El que jo havia entès és que al servidor de la llista de correu de Debian
> li han colat un mail d'spam que s'ha reenviat a tots els que estem a la
> llista.
>
> Seguidament, l'omniscient gmail ha detectat que el correu era spam i ha
> refusat (correctament) a entregar el correu. Com qualsevol carter, si gmail
> refusa a entregar una carta notifica al remitent, cosa que és d'agrair des
> del meu punt de vista (tot i que potser m'equivoco).

Fa temps havia llegit que el volum de correu brossa era un 95% del total, així
que notificar la no entrega del 95% del correu és afegir més soroll al que ja
hi ha. A banda que el remitent d'un correu és fàcilment falsificable, és a dir
que es pot construir un correu que causi un rebot a una tercera persona.

Dit això, m'ha arribat també a mi el fatídic correu dels rebots, però amb una
puntuació bastant major (2 de 51, 3%) i mirant les capçaleres veig que un dels
missatges rebotats correspon a un tal Xavier de Yzaguirre. No sé, em fa la
sensació que o Google o Debian han tocat recentment alguna cosa de
configuració en algun lloc que està embolicant la troca.

Seguirem a l'aguait.