Re: És recomanable passar-se de Wheezy a Testing?

El Dissabte, 9 de novembre de 2013, a les 01:08:06, Jordi Boixader va
escriure:
> Doncs tenir una raó per fer-ho, no en tinc cap de concreta, estic bé com
> estic. Però també m'agrada estar més actualitzat i possiblement aixi
> també aprendré algo més i com veig que molta gent ho fa, doncs per això
> volia fer-ho jo.

Si el que t'interessa és tenir paquets més actualitzats sense perdre
l'estabilitat global de wheezy, considera l'ús de backports:

deb http://ftp.debian.org/debian/ wheezy-backports main

Aquest repositori conté una selecció de versions més noves ajustades perquè
funcionin amb la versió stable del moment. Si el que busques està allà (per
exemple Iceweasel), jo no entraria a jessie. I que consti que precisament
estic a testing, però com bé han dit de tant en tant sorgeixen problemes que
triguen a solucionar-se i poden ser un mal de cap: ara mateix l'extensió de
GreaseMonkey no es pot instaŀlar de repositori perquè requereix una versió
d'Iceweasel més recent que no es troba disponible, i porta un temps així.

Per altra banda jo treuria debian-multimedia, a banda dels conflictes que hi
ha hagut amb la comunitat Debian (el repositori no és oficial), el suport
multimèdia ha millorat moltíssim i ja no resulta tan necessari com abans.