Re: Error a l'arrancar el PC - Cannot enable port 6. Maybe the USB cable is bad?

Hola,

Jo m'he trobat amb versions de kernel que amb els USB mostren el que comentes. El més ràpid seria provar a instal·lar una versió de kernel anterior a veure què passa.

Crec que també hi ha la possibilitat de fer que els missatges d'error no surtin per consola. Quan ets per SSH aquests missatges no es mostren perquè no està configurat així.

Estaria bé resoldre-ho perquè potser s'està "inflant" el registre (log).

No hi ha res connectat a aquest USB?

Salutacions,
Josep