Re: miniconf a barcelona

Hola,

Per la meva part he enviat un mail a la cap d'estudis d' Informàtica de la UB, a veure si hi ha sort.

Salut.

2013/8/16 Mònica Ramírez <monica@probeta.net>
Hola!

Us escric des de la Debconf, que aquest any es celebra a Suïssa.

Ahir es va fer una conferència en la qual es parlava del projecte Debian
Women, i a partir d'aquí ha sorgit la idea de fer una miniconf, jornades
d'un cap de setmana amb xerrades centrades en Debian obertes a tothom,
però amb la peculiaritat que totes les ponents serien dones.

Se m'ha suggerit que aquesta trobada podria ser a Barcelona, ja que és
una ciutat on s'hi pot viatjar prou fàcilment des de qualsevol lloc
d'Europa (i que a molta gent li agrada visitar ;-) ). Es faria cap a
març/abril, encara s'ha de decidir la data. Crec que és molt bona idea,
què en penseu?

Us escric per veure a qui li agradaria involucrar-se en això. Algun
voluntari/a?

El primer que s'hauria de buscar és un lloc per fer-ho. Jo tinc tres
llocs al cap, els poso per prioritat (segons la meva opinió, evidentment
és discutible):

* Facultat d'Informàtica/Matemàtiques de la UB, a la Pl Universitat
* Escola Industrial (a la facultat d'Enginyeria o l'institut de Formació
Professional), a prop d'Hospital Clínic
* Facultat d'Informàtica de la UPC, a Zona Universitària

Algú té contacte amb algun d'aquests llocs? Se us acut algun altre
espai?

Per no fer un mail molt llarg, si algú està interessat en més informació
pot seguir el fil a la llista de Debian Women (i/o subscriure's a la
llista): http://lists.debian.org/debian-women/2013/08/threads.html#00007

I aquí està la pàgina wiki que s'ha fet per organitzar-ho tot plegat:
https://wiki.debconf.org/wiki/Miniconf-Women/2014

Vinga animeu-vos!! Crec que és una bona manera de contribuir en el
projecte Debian ;-)

Salut!