Re: portàtil linux

Hola:

Pel que veig, són d'una empresa anomenada VANT:

    http://www.vantpc.es/

Tenen una àrea Linux (Ubuntu), però no aconsegueixo més referències.

A la seva pàgina no apareix cap adreça, però si un telèfon, que sembla ser de COOLBOX  o TiendasNSL (http://proyectonsl.webcindario.com/). Algú els coneix? Si fossin seriosos, pot ser una bona alternativa per comprar PC amb linux.

Gràcies i salutacions.