Re: configurar accés remot per ssh

On 10/01/12 20:29, Ernest Adrogué wrote:

10/01/12 @ 13:44 (+0100), Pere Nubiola Radigales escriu:
En un router de telefònica hem vaig trobar que el firewall bloquejava   els
prots 21,22,23 admetent sols algunes adreces Ip determinades. Lo que feia
que el port forwarding no funciones correctament.

El que tinc jo és un D-Link DSL-2740B que va amb Linux però la veritat
és que va fatal, plè de bugs per tot arreu. No us el recomano.

Bones,

Has verificat que tingui instal·lada l'última versió de firmware?

http://bit.ly/x5MTUF

Salut.