Re: xarxa

El dt 20 de 09 de 2011 a les 20:02 +0200, en/na cubells va escriure:

> De fet hi ha un munt de gent amb el teu problema:
> http://ves.cat/aSsh
>
> Fins i tot hi ha bugs a Debian
>
> El que no entenc és per què et passa sempre a la mateixa hora. Almenys
> és curiós.
> Per casualitat deixes l'ordinador en marxa i sense tocar a la mateixa
> hora? O et passa mentre estàs fent coses amb ell?

Bé, avui també ha anat  de conya, no s'ha aturat la xarxa.

Normalment a l'hora que s'aturava estic treballant fora, així que ho
feia amb l'ordinador "lliure", però el diumenge l'estava fent servir i
es va aturar (la xarxa) a la mateixa hora. Tampoc depèn del temps que
porti l'ordinador engegat, ja que uns dies portava quasi 12 hores i
d'altres, menys. També em resulta curiós això de l'hora, a menys que a
algun  cron tingui alguna cosa que no he pogut mirar encara.

Responent també al Vicen Rodriguez li diré que faig servir el gnome,
encara que jo soc més de l'e17 (pendent d'instal·lar), i gens del kde.

Gracies per la vostre ajuda. Espero poder resoldre solet alguna altra
"xuminada" que m'he anat trobant.

Salutacions

Jordi