Recuperar missatges pop de Seamonkey Windows a Icedove Debian

Bona tarda,

intento passar tots els missatges d'un compte pop d'una versió una mica antiga
de Seamonkey (la suite navegador+correu de Mozilla) que està a Windows i es
puguin veure des de Icedove en Debian.

Jo això ho havia fet fa molts anys (a l'època de Netscape 4) cap a l'antiga
Mozilla Suite, però en un compte imap.  No tinc pràctica amb pop, però jo em
pensava que seria tan trivial com copiar els fitxers Inbox, Trash, etc (sense
extensió), esperar que l'aplicació refaci els índexos .msf i que tot aniria bé.
 La veritat és que fa una setmana que tinc el tema encallat.  Mentrestant, he
visitat el kb.mozillazine.org, li he consultat a Google diverses vegades, i fins
i tot m'he instal·lat l'extensió ImportExportTools, tot sense èxit.

La situació actual és que els missatges nous que ens acabem de baixar (15) es
veuen bé però els antics no.  He fet un cat Inbox-antic Inbox-nou >Inbox, tornat
a a esborrar el .msf, demanar a l'Icedove que em regeneri els índexos, i tampoc.
 En el fixer Inbox hi puc llegir els missatges del 1999 fins als actuals del
2011, però Icedove no.  He arribat a re-crear el popstate.dat segons ina altra
entrada de kb.mozillazin.org, però tampoc.

Algú té alguna altra idea o recepta per compartir?

Gràcies,

Ferran