Re: Per a la posteritat ...

Hola família

Ja fa dies que tenia pendent de contestar, però ja sigui per l'estat d'ànim estival, per la mandra o pel que sigui, no m'hi havia posat encara, així que aprofito un recés de sessió de vacuum cleaner i ho faig.

Orestes ... i les fotos?, concretament m'interessa una on surto abraçat a l'ampolla amb posat vitivinícola.

Hubble, compra't un GPS i no em facis patir d'aquesta manera, per cert, m'agrada el teu pentinat ;-)

Xabi, la samarreta de la fork bomb, on la vas firar?

Xavi "vermut" ;-) ... diria que fa molt que ens coneixem.

Jordi, recordo que algun cop i com a mostra d'agraïment per alguna orientació en el bon camí, m'havia ofert a llepar-te la clepsa, però la recordava completament rasurada, així que penso que potser que busquem alguna alternativa de cara a futures mostres d'"agraïment" :-D

Eva, ets la prova fefaent de que fins i tot els debianites poden relacionar-se amb dones eixerides :-)

La resta, "queixalperduts" inclosos, us esperem el proper cop que aconseguim organitzar alguna trobada, us recordo que el motiu és el de menys, de fet, ara mateix ens queda pendent la visita programada al Wok, que per mor de l'horari no va tenir lloc.

Fins la propera doncs.

El 18 de juliol de 2010 20:50, Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@ono.com> ha escrit:
Va ser una vetllada molt agradable i em vareu fer sentir com si fes molt
que ens coneguéssim.
Gràcies serni i Santa Susanna, per l'acolliment, i gràcies a tots els
altres, Hubble, Orestes, Lluís, Eva i Xavi per la vetllada.
A partir de l'ú d'agost podré mirar sols un cop a la setmana el correu,
però no descarto si s'en programa una per el 16 (dl. crec) poder-mi
apropar.
Fins a la propera sempre ens queda l'amic Debian i la llista.

Xavier De Yzaguirre i Maura

629 95 38 30
xdeyzaguirre(at)ono(dot)com