Re: Per a la posteritat ...

Pensava que penjaries les fotos en la que esteu tots/es sense roba :)

S'ha de dir que el vi, encara que no era pas un vi estil ribera de duero, es deixava beure. I l'amfitrió va acomplir amb les expectatives.

El camí de tornada va ser molt agradable, amb una suau brisa que em va fer posar la xupa de la moto.

Moltes gràcies Lluís.

I sí, no hem de esperar 3 anys, potser el 16 d'agost, sant debian, podríem fer una cerveseta o alguna cosa per l'estil. Recordeu que és estiu i la platja es fresqueta i gratis :)

apa, 8-)

El Sat, 17 Jul 2010 11:13:42 +0200
Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> va dir: