Re: accents a l'emacs

Hola Ernest,

> Faig servir el GNU Emacs 23.1.1 de Testing.

a mi em passa esporàdicament, i diria que és en qualsevol aplicació
GTK, tant Emacs22 (en stable) com Kazekahase.  La meva (cutre) solució
consisteix en canviar el focus de finestra, com per exemple an ROXTerm,
o fins i tot canviar a un terminal virtual alfanumèric (Ctrl-Alt-F1) i
tornar a modus gràfic.

No acabo de trobar-hi cap patró de regularitat.

Ferran