Re: Instruccions per crear un USB d'instal·lació de Squeeze?

Bon dia a tothom,

> Per mí és l'opció més fàcil per crear un usb para instal·lar.
> És multiplataforma, si vols et baixa la iso. Si ja la tens, examines, la
selecciones, et detecta la
> partició fat32 on posar l'iso (ojo, fixa't que sigui la que vols). Tarda 5
minuts i ja pots arrancar amb ell.
> Des de que vaig descobrir-ho, passo de fer-me cds que als 15 mesos ja s'han
quedat obsolets ;).

gràcies a tots els que em vàreu parlar bé de l'unebootin, que és fàcil
i bonic.  Malharuadament, el hardware el HP Mini 2140 que em van deixar està
tan ple de peces adverses al software lliure, que em van perdre massa temps.
No me'n vaig ensortir amb Debian, no reconeixia cap tarja, ni la de cable
ni l'inalàmbrica. Lubuntu al menys em va permetre conenctar-me via cable,
i vaig estar provant tota mena de solucions, inclòs el ndiswrapper, per poder
activar la connexió inalàmbrica, però res de res.

Vaig emportar-me un cable ethernet i a les nits, des de l'hotel, m'hi podia
connectar.  Per cert, que Vista es va portar d'una manera escandalosa: un
cop va detectar que hi havia algun inquilí més al disc, quan l'arrencaves
sortia un «Asistente para la recuperación del disco duro original» que
t'advertia molt seriosament que Vista no podia arrencar en aquestes condicions,
i que premés «Siguiente» per fer una operació molt delicada que deixaria
el portàtil en les condicions de fàbrica, perdent «todos los datos personales»
del disc dur.  Aquesta operació, d'altra banda, duraria molta estona i
segurament requeriria rebotar la màquina uns quants cops.

Com que en consta que ningú no hi tenia res de personal, em sento relativament
tranquil, però que n'és, de marrano, Vista!

En definitiva, es tracta d'un portàtil que ni és meu, i només es tractava de
tenir-lo una setmaneta, i em va fer perdre més temps del compte.

Gràcies a tots per la vostra ajuda,

Ferran