Correccions d'última hora

Per temes familiars que no venen al cas tinc una reunió familiar demà divendres a les vuit de la tarda a Arbeca amb lo que us proposo traslladar la proposta a dissabte 10.

Ja direu ... ho sento però no tinc alternativa.

El 8 de juliol de 2010 11:15, Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> ha escrit:
Jo diria que ens sobren els motius de cel·lebrar coses, però el principal seria retrobar aquestes cares, ja no tan anònimes i reunir alguna que altra clepsa d'aquelles que demanen a crits una repoblació capilar, a banda n'Orestes m'ha obert els ulls i potser canviaré de feina, això de fer de profe és molt esclau i qui-sap-lo bé que m'aniria fer de touroperador :D, així que també podem cel·lebrar aquesta nova faceta "laboral" i ja posats, podem cel·lebrar la trobada d'uns que no saben ben bé el que cel·lebren, això si, us garanteixo que servidor cel·lebrarà i molt, tornar a gaudir de la vostra companyia.

Hauríem de concretar el tema i com que lo de coordinar-se és una tasca feixuga vaig a prendre decisions i si algú no li va bé que ho digui.

Opto per fer-ho a casa, aquest divendres 9 de juliol, quedar entre les sis i mitja, set de la tarda al Granja Bar Avenida, a aquella hora el solet ja afluixa, berenar una mica i fer el tastet del vi ( sense cap garantia de que sigui "comestible", procuraré però que estigui un punt fresquet ), després als vols de les nou podem encarar el wok i rematar el tema gastronòmic.

Podeu arribar a Rubí amb els ferrocates o amb la RENFE, ambdós queden a uns 10 minuts a peu de casa meva, evidentment també hi ha carreteres que arriben i en surten.

http://maps.google.es/maps?f=q&source=s_q&hl=ca&geocode=&q=rub%C3%AD,+can+alzamora&sll=41.387917,2.169919&sspn=0.349275,0.617294&ie=UTF8&hq=can+alzamora&hnear=Rub%C3%AD,+Barcelona,+Catalunya&ll=41.481059,2.033429&spn=0,0.003433&t=h&z=19&layer=c&cbll=41.481059,2.033429&panoid=IgeCYP1_oMrbba61u8-urA&cbp=12,194.84,,0,5

Us deixo el meu mòbil per si un cas 620216125

Si m'aneu confirmant la vostra assistència podre acotar el que necessitem pel berenar.

El 7 de juliol de 2010 17:24, Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> ha escrit:

Servidor s'apunta. Faré una pancarta per penjar a l'entrada de la piscina, per
a que tot-hom sàpiga què celebrem.

Què celebrem???