Assumpte: Re: Presentar la declaració de renda
Data: Divendres 02 Juliol 2010
De: Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com>
A: Eloi Notario <entfe001@gmail.com>

Jo l'únic que em vaig trobar va ser en la necessitat d'utilitzar una
contrasenya mestre per l'iceweasel, si no no parava de demanar-me-la.
Ja tenia instal·lats els certificats de la FNMT i el meu personal, també
emés per la FNMT, però no habia activat l'us de la clau mestra.
A la fi vaig poder enviar el maleit fitxer .100

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(a)gmail.com

El 7 de juny de 2010 20:00, Eloi Notario <entfe001@gmail.com> ha escrit:

> [...]
> refereixo a enviar el fitxer .100) fent servir un certificat digital?
>
> En el meu cas, i usant Iceweasel 3.0.6 em surt un alert avisant-me que
> el meu navegador no és compatible tot i que llisten Firefox 2.0 com a
> compatible, i a la pàgina que em surt un cop acceptat el certificat de
> l'idCat, si premo al botó "Llegir declaració" em salta un error JS i
no
> continuo. Ah, també he canviat la configuració que diuen s'ha de
tocar,
> però res.
>
> No sé si posar-me amb el firebug per esbrinar per
què "this.cmpFicheros"