Re: Instruccions per crear un USB d'instal·lació de Squeeze?

Fa un any i pico vaig instalar una kubuntu a la meva follaje.  Els patiments passats varent fer qué envies un correu a la lliste que potser et pot ajudar. Busca instalar kubuntu

El 2 de jul de 2010, 6:25 p.m., "Ferran Jorba" <Ferran.Jorba@gmail.com> escribió:

Hola Javier,

> si tens una instal·lació de Squeeze en marxa, també pots instal·lar
> unetbootin, despés l'executes i selecciones la imatge ISO que vols
> ficar dins la USB i ja tens la teva imatge instal·lada.

ja ho havia vist, ja.  Però no.  De sempre sóc fidel a Debian Stable, i no tinc
cap testing enlloc.  De fet, la meva intenció era fer-li el salt amb aquesta
maquineta durant la setmana que ve.  Però m'ho està posant difícil... ;-)