Re: Instruccions per crear un USB d'instal·lació de Squeeze?

Hola Pere,

> Mirat aquesta pagina. Permet fer particions grans.
[...]

em sap molt de greu, perquè em miro i remiro aquesta pàgina i no hi veig les
instruccions que em dius.  Segur que hem fet alguna cosa malament, i tinc
interès en saber com arreglar-ho, però amb el meu company també debianero de la
feina, ens ha semblat que la partio fat32 de 1.2 Gb que havíem creat previament,
en el moment de fer el zcat corresponent, en mostrar un tamany de 230 MB, era
perquè es convertia a fat16.  De fet, això és el que diu el gparted.

Aleshores, interessat com estic en les instruccions que em dones per "fer
particions grans" segons la pàgina
http://d-i.alioth.debian.org/manual/en.i386/ch04s03.html, i donat que jo no les
trobo, et sabria greu ser més concret i o bé indicar-me la secció d'aquesta
pàgina o copiar-me el paràgraf rellevant en la teva resposta perquè jo sigui
capaç d'entendre-ho?

Em sap greu insistir, i gràcies per la teva ajuda,

Ferran