Re: Instruccions per crear un USB d'instal·lació de Squeeze?

Hola,

El 2 de juliol de 2010 17:01, Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> ha escrit:
> Ara mateix no ho puc confirmar, però diria que les imatges iso actuals de
> debian suporten iso-hybrid amb lo que un cop iso-hybridades es poden bolcar
> directament a un usb amb un simple cat ... i ara em mata la curiositat, algú
> ho pot provar, estic fora vila i amb el 3G no és plan.
>
> El 2 de juliol de 2010 16:27, Javier Silva <fjsilvam@gmail.com> ha escrit:

A debian live hi ha...
http://cdimage.debian.org/cdimage/squeeze_live_alpha1/i386/iso-hybrid/

Llavors aquesta imatge anirà directa al usb...ho provaré al netbook.

--
Oscar Osta Pueyo
oostap.listas@gmail.com