Re: Instruccions per crear un USB d'instal·lació de Squeeze?

Ara mateix no ho puc confirmar, però diria que les imatges iso actuals de debian suporten iso-hybrid amb lo que un cop iso-hybridades es poden bolcar directament a un usb amb un simple cat ... i ara em mata la curiositat, algú ho pot provar, estic fora vila i amb el 3G no és plan.

El 2 de juliol de 2010 16:27, Javier Silva <fjsilvam@gmail.com> ha escrit:
2010/7/2 Ferran Jorba <Ferran.Jorba@gmail.com>:
> Hola,
>
> a la feina em deixen un HP Mini 2140 per a anar a un congrés la setmana que ve.
>  També em deixen (oh, ah!) instal·lar-hi Debian Squeeze al costadet del Vista
> que ja porta la màquina.
>
> Però tot i que m'han ajudat companys meus molt més avesats que jo en temes de
> sistemes, també experimentats amb Debian, no hem sabut trobar unes instruccions
> que ens permetin crear un USB Full Install de boot.  Volem fer un Full Install
> (i potser amb la iso-xfce-lxde) perquè amb el netinstall no ens reconeix cap
> [...]

Hola Ferran,
si tens una instal·lació de Squeeze en marxa, també pots instal·lar
unetbootin, despés l'executes i selecciones la imatge ISO que vols
ficar dins la USB i ja tens la teva imatge instal·lada.

Fins ara.
Javier SIlva.