Instruccions per crear un USB d'instal·lació de Squeeze?

Hola,

a la feina em deixen un HP Mini 2140 per a anar a un congrés la setmana que ve.
 També em deixen (oh, ah!) instal·lar-hi Debian Squeeze al costadet del Vista
que ja porta la màquina.

Però tot i que m'han ajudat companys meus molt més avesats que jo en temes de
sistemes, també experimentats amb Debian, no hem sabut trobar unes instruccions
que ens permetin crear un USB Full Install de boot.  Volem fer un Full Install
(i potser amb la iso-xfce-lxde) perquè amb el netinstall no ens reconeix cap
tarja de xarxa, ni la interna ni la wireless.

Algú ho ha provat darrerament i té les instruccions clares i precises?

Moltes gràcies,

Ferran