Re: Presentar la declaració de renda

Bon dia,

On Thu, Jul 01, 2010 at 09:35:35AM +0200, Pere Nubiola Radigales wrote:
> A mi la compatibilitat no m'ha donat problemes, però no he pogut
> signar la declaració ni amb els certificats del  idcat i de la  fmnt
> ni amb DNI. En el primer cas anava repetint la petició de signatura.
> En el cas del DNI amb van sortir un missatge de que no podia fer una
> signatura valida

Jo vaig tenir problemes fins que, al Firefox, vaig dir-li que confiava
en certificat arrel de la FNMT per llocs web, email i usuaris. Fins que
no vaig fer això a l'hora de signar la declaració em donava l'error que
dius de la signatura vàlida (o alguna cosa semblant).

A més, segons la informació a la web de l'AEAT s'ha d'activar alguna
clau a 'true' a l'about:config, no recordo exactament quina era i no ho
tinc a ma, però a les FAQ de l'AEAT hi surt.

Salutacions,
--
Marcos
http://tenak.net/