Re: Presentar la declaració de renda

A mi la compatibilitat no m'ha donat problemes, però no he pogut
signar la declaració ni amb els certificats del  idcat i de la  fmnt
ni amb DNI. En el primer cas anava repetint la petició de signatura.
En el cas del DNI amb van sortir un missatge de que no podia fer una
signatura valida
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat