Re: problemes amb PDF 1.7

Carai, Eloi, que vas de forense?

> [...]
> 0x37d8 comença a sortir el codi sospitós, i cap al 0x22822 hi ha la
> cadena d'error. Entremig hi ha tot un carro que deu ser la pàgina real
> i em sembla que algun tipus de certificat digital.
>
> Si realment és l'script el que genera el contingut per descarregar el
> lector d'Adobe, no cal dir que és una marranada de l'alçada d'un
> campanar: accepten que el PDF1.7 sigui estàndard ISO, però alhora
> afegeixen una salvaguarda als documents generats per ells per
> assegurar-se que no es puguin veure amb la competència.
>
> De jutjat de guàrdia. Crec que ni Microsoft havia arribat tan lluny.

La wikipèdia ens il·lumina sobre aquest producte:
http://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_LiveCycle_Designer.  Com més convulses són
les històries d'aquestes aplicacions propietàries, pitjor.  En fi...

D'altra banda,

> ~ Per curiostat, quina aplicació d'usuari final tens, que utilitzi el GNU
> ~ PDF?
>
> ahir vaig instal·lar la llibreria aquesta i no vaig saber trobar cap
> aplicació que directament la fes funcionar... tot i que esperava que 'es
> fes amiga dels visors pdf de manera transparent i simpàtica ;)

per saber quines aplicacions (o altres peces de software) depenen de, p. ex.,
libgnupdf0, la comanda és:

 $ apt-cache showpkg libgnupdf0

En Debian stable no en troba cap.  I en testing o unstable?

Ferran