Re: problemes amb PDF 1.7

Hola Pere i xabi,

> No m'ha passat amb el pdf però si amb el flash. Sembla que certes
> aplicacions míren el plugin que tens exactament i si no es el de adobe
> no et deixen continuar. Suposo que es herència de les tècniques de
> programació de Microsoft.

pel que sembla, quasi però no.  En aquest cas, el dolent és Adobe.  Tampoc no es
tracta de mirar el plugin, perquè quan et baixes el fitxer i l'intentes obrir,
et diu això que s'ha trobat en xabi:

[...]

http://www10.gencat.cat/agaur_web/generados/catala/home/recurs/doc/formulari_sol.pdf

Tampoc no l'he sabut obrir jo; em dóna el mateix text que a tu.  Em temo molt
que només l'Adobe Reader està autoritzat a obrir-lo.  Hauràs de passar pel tubo
i baixar-te'l...  Al menys tenim el consol que Adobe reconeix la nostra
existència...  Recordo haver vist fa no tant de temps que Apple, quan anaves a
http://www.apple.com/quicktime/download/ et deia «unknown operating system».  Si
això no és altivesa!

Ferran