Re: Nova instal lació mantenint partició /home, és factible?

Pere Nubiola Radigales writes:
 > No ho he probat mai peró:
 > Posa el disk al ordinador nou , i fes que arranqui desde aquest disk.
 > Arranca en modus single user.
 > quant et demani la contrasenya entra la contrasenya de root
 > Arrancaras en modus consola i amb la majoria de serveis
 > Si la targe esta entre les adaptables es facil que funcioni.
 > Potser no estará montada.
 > Ifconfig eth0 up
 > dhclient eth0
 > aptitude update
 > aptitude dist-upgrade
 > init 6
 >
 > i arranca normalment.

> [...]

Jo sí que ho he provat. Vaig canviar la placa base i vaig mantenir la
resta de components, en particular el disc. La màquina va arrencar
correctament. Ara bé, com que és una debian estable i la placa és
nova, el kernel no reconeix la targeta de xarxa. També em vaig trobar
amb algun desajust en fitxers de configuració. Per exemple, el lirc
necessita saber quin dispositiu d'entrada correspon al comandament a
distància escrit en un fitxer de configuració i amb el nou kernel
havia canviat el nom del dispositiu (això, però és més aviar un error
meu perquè en el fitxer de configuració es pot usar un dispositiu de
/dev/input/by-id). Et pots trobar altres problemes: per exemple, si la
targeta gràfica està integrada a la placa base pot ser que la
configuració antiga de les X no serveixi i que les X no arrenquin.

Antoni Soto Riera

Universitat Politècnica de Catalunya
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal 647, 8a planta
08028 BARCELONA

phone: (+34) 93 401 60 46
fax:   (+34) 93 401 60 50