Re: Nova instal lació mantenint partició /home, és factible?

Es una opció del setup de la placa.  Mirat el manual de la placa base.

On 5 24, 2010 1:11 PM, "joan" <calbasi@pangea.org> wrote:

Al 24/05/10 12:16, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:

> [...]

Com ???

> quant et demani la contrasenya entra la contrasenya de root > Arrancaras en modus consola i amb ...

Podria estar bé provar-ho... m'estalviaria una instal·lació nova :-)

Merci :-)

Joan

--

Joan Cervan i Andreu http://personal.calbasi.net "El meu paper no és transformar el món ni l'home ...