Re: Nova instal lació mantenint partició /home, és factible?

Al 24/05/10 12:16, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:
No ho he probat mai peró:
Posa el disk al ordinador nou , i fes que arranqui desde aquest disk.
Arranca en modus single user.

Com ???

quant et demani la contrasenya entra la contrasenya de root
Arrancaras en modus consola i amb la majoria de serveis
Si la targe esta entre les adaptables es facil que funcioni.
Potser no estará montada.
Ifconfig eth0 up
dhclient eth0
aptitude update
aptitude dist-upgrade
init 6

i arranca normalment.

Podria estar bé provar-ho... m'estalviaria una instal·lació nova :-)

Merci :-)

Joan

Crec que nomes pots tenir problems amb la targe si has canviat la
marca o era un model molt antic
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

El 24 de maig de 2010 11:23, joan<calbasi@pangea.org>  ha escrit:
Hola,

Pregunto per assegurar-me, perquè em penso que si que es pot fer...

Estic a punt de instal·lar debian en un ordinador nou (el vell te problemes
de hard-placa base), i pensava si podria aprofitar la partició a on tinc
posat (exclusivament) el /home. Jo crec que si poso el disc dur a l'altre
ordinador i "li dic2, que em munti el /home a la partició a on ara el tinc
(sense formatejar), no hi hauria d'haver problema, oi?

Un altre alternativa seria saber si puc aprofitar la partició a on tinc
muntat el sistema arrel / en el nou ordinador, però juraria que això no ho
puc fer perquè el hardware és diferent, oi? O hi ha manera de fer una mena
de "reconfigure"???

Salut,

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi