Re: Votar la diagonal

El Friday 14 May 2010 20:30:44 hubble va escriure:
> El Fri, 14 May 2010 10:10:11 +0200
>
> Eloi Notario <entfe001@gmail.com> va dir:

Evidentment no havia llegit la noticia, je. Em sorprén molt que hagin
habilitat aquest sistema de codi al mòbil de forma tan mal feta, vaya uns!

> Una de les coses que m'han sorprès, és que s'ha perdut la anonimat del vot
> (qui ha votat què) i tots tan tranquils :)

Totalment deslegitimat. Tan per l'anonimat com per la fiabilitat.

--

Marc Olivé
Grup Blau

www.grupblau.com