Re: Votar la diagonal

El Divendres 14 Maig 2010 14:53:51 Orestes Mas va escriure:
> [...]
>
> Una consulta que s'haurà fet amb una infraestructura informàtica que
> molt probablement serà privativa i haurà costat una pasta. Per
> ventura tornaran els diners les empreses adjudicatàries?

És aquest producte:

http://www.scytl.com/producto_cat_61_103_170.htm

No he sabut trobar ni tipus de llicència ni preus ni res. Serà més fàcil
trobar l'adjudicació al BOP[1] que és on m'imagino que es publiquen
aquestes coses, però ara no tinc temps de buscar-ho.

[1] https://bop.diba.cat

--
Atentament,

Eloi Notario.